Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Juridisk navn: House of Excellence P/S – CVR-nr. 34474931
E-mailadresse: info@hwexcellence.dk
Telefonnummer: +45 70 23 40 40

Betaling
Du kan betale med Dankort, eDankort, Visa, Visa Electronic, Visa/Dankort, Mastercard eller American Express. Der tages ikke gebyr for betaling med kort. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Som etableret samarbejdspartner vil du endvidere kunne købe og bestille varer med nærmere aftalte betalingsfrister.

Du kan også benytte MobilePay som betaling.

Du skal være fyldt 18 år for at handle hos os. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder/værge.

Spørgsmål vedr. levering
Post Nord kundeservice tlf.: 70 70 70 30,
House of Excellence P/S tlf: 70 23 40 40.

Varerne fremsendes altid med PostNord (fast gebyr for pakning og fragtomkostninger: 65,- kr + moms). Du kan ikke afhente varen direkte hos House of Excellence P/S

Vi sender kun til adresser i Danmark

Skulle varen være beskadiget eller forsvundet under transporten er House of Excellence P/S ansvarlig herfor. Du opfordres dog til give besked om forsinkelsen til vores kundeservice indenfor rimelig tid (maks. 72 timer efter afsendelse).

Reklamationsret
Købelovens mangels regler for handelskøb kan finde anvendelse på varekøb.  Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamations retten dækker ikke almindelig slitage af f.eks. batteri og urrem.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt, og medsende kopi af dit garantibevis og købsfaktura.

Garanti:

Garantien omfatter ikke:
• Defekter som er opstået som følge af overlast, misbrug, skødesløs behandling samt vandskader på ikke-vandtætte ure.
• Ridser og slitage forårsaget/forventet ved daglig brug af uret.
• Urlænker / remme i andet materiale end metal.
• Glas
• Batterier

Garantien bortfalder hvis andre end autoriserede forhandlere har foretaget indgreb i uret.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos House of Excellence P/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige hos urgaven.dk er Hans Hornsleth.

Som registreret hos House of Excellence P/S, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: hkh@hwexcellence.dk

Cookies
Hos urgaven.dk anvendes cookies med det formål, at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på urgaven.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra, og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere urgaven.dk.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@hwexcellence.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Handelsbetingelserne er senest opdateret 19.8.2021

Handler du som privatperson?

Så er du landet det forkerte sted, men bare rolig! Hop i stedet et smut forbi vores side til private, hvor du finder samme store udvalg af ure og accessories.